Beroende.

Så igår var man i Stockholm och brände en hel del pengar må jag säga. men det var värt varenda öre för allt jag köpte var sjukt snyggt.  Hade kunnat handla dubbelt så mycket mot vad jag gjorde men ja man är ju ingen högavlönad kändis direkt även om man önskar det ibland.

Dessa inhandles INTE  tyvärr för när jag hittade dom började pengarna ta slut men ska inhandlas inom en snar framtid.

Dessa köpte jag däremot och har gått omkring med ett leende på läpparna med dessa på mig hela morgonen.

Kollade även på dom här, men dm får vänta ett tag. Alla tre är från Bianco

Sedan köpte jag en skitsnygg klänning från gina, Satt som ett smäck, har tyvärr ingen bild på den, men den är beige och svart randig, jättefin, vill använda snart. Sedan massa leggings, en kizztröja, koftor, underkläder jaaa ni förstår själv det finns inget stopp på mig.
Tänkte lägga in en bild på några utan mina skor, inte alla men dom snyggaste  
Såhär såg dom jag köpte ut på    

Mycket bilder på skor  visst men kläder och skor är ju mitt stora intresse så ;)  Det var iaf den dagen och man vart lite fattigare som sagt, men jag rensade lite i mina garderober häromdagen så plats för nya saker fanns det såklart :)
Bara synd att det blir så stressigt när man åker upp sådär en dag till sthml, skulle behöva bo där hela sommaren för att hinna med allt men tack Sanna <3 för den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0