Pinuppor is the shit.

Har länge velat tatuera mig igen sen jag gjorde min första tatuering för 4 år sedan, men har inte hittat något riktigt bra motiv, Pinuppor är ju något som fascinerar mig men har inte hittat den perfekta och det är svårt att veta vart den ska placeras. Det får bli ett framtida projekt. Jag har nu hittat en liten tatuering som jag tänker göra på handleden sålänge tills ja bestämmer mig för större projekt. Döskallar gillas och skulle vilja kombinera ngt tjejigt samtigt med något rockigt, har hittat denna på Kat Von Ds hemsida och har fastnat för den.
    Har ännu inte bestämt vilket ställe jag ska tatueras på än men måste skriva ut den och kolla pris och så först.
Jag älskar tatueringar och kroppsutsmyckning överhuvudtaget och skulle helst vilja tatuera hela armarna, men väldigt dyrt och svårt att hitta motiv.


                                                       

Älskar dom här bilderna och skulle helst vilja vara motivet ;)

Låt det få pirra sådär underbart i kroppen igen.

Kommentarer
Postat av: fia

jag gillar den första pinuppan som du la ut utav dom 3... Den va dö HET!!!!!!!! gört!!!!!! hihih :)

2009-08-02 @ 21:49:51
Postat av: Anonym

fia: ja vet dom är skitsnygga allihop, vad tyckte du om döskallen då?

2009-08-02 @ 21:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0