Bränna!

Efter sisådär 4 dagars pressande så börjar brännan  lägga sig jävligt snyggt, med diverse brännblåsor men det hör inte hit, okej lite brunblå oxå :) Det är ju så jävla snyggt att vara brun, kroppen blir så mycket snyggare, yeah sånt gillar vi. Jag önskar bara att jag hade någon att sola med om dagarana som är en likasinnad soldyrkare som jag.
Nästan snäpp på bulgarien brännan, jag vill åka utomlands ihöst förresten någon som vill?
Ihelgen blir det drinkkväll och lite bowling, tänka försöka hinna kolla in rean lite oxå ihelgen måste det nu, och självklart sola om det är fint väder fortfarande :)       Nästan sådär brun nu, men det är faktiskt 
                                                                                                           finare att vara mörkhårig när man är brun :)

Kommentarer
Postat av: Annicken

Hör av dig så ska vi pressa som aldrig förr... Ingen är mer på än mig.. Alla andra är ju så rädda för solen... =(

2009-07-02 @ 23:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0