Du är rätt snygg med kläder på, men jävligt mycket snyggare naken!

haha Tack <3
Igår var jag först på dagaen och shoppade ifatt lite som jag missat, att släppa in mig på ginatricots rea är ungefär som att släppa in en alkoholist på självplock på systemet, bra jämförelse :)
För att göra en lång historia kort jag handlade 
1 linne
2 klänningar
2 boleros
1 spetsbody och en vanlig
2 tunikor
1 baddräkt
1 bikini
1 par jävligt snygga jeans
jag handlade inte allt på gina men typ, underbara affär, och ja jag älskar kläder och det är mitt dyraste handikapp och intresse ;)

Efter att denna underbara shoppingtur var över var det dax för drinkkväll och det vart mycket lyckat med många goda drinkar och mycket skratt, får vi göra om. Måste införskaffa en kamera oxå itället för att sno alla andras kort jämnt.


     Sååå brun man har blivit då ;)


  Bhn syns lite men vem bryr sig..


   Kände för att vara lite ego idag, lägger upp fler bilder på fejan.

Vissa stunder i livet är magiska, såna stunder man önskar att man kunde stanna tiden och för alltid leva i det ögonblicket. I just det ögonblicket vill jag leva hela livet, UNDERBART <3


Kommentarer
Postat av: Danne

hahah...fin rubrik! :-)

2009-07-06 @ 21:15:31
URL: http://danne80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0