Ge mig kärlek!

Önskar jag oxå hade semester och kunde åka iväg och bara ha det skönt och slippa och bry sig om allt annat , bara ha det skönt, sola och dricka drinkar. Har iaf fått en fin bränna det här året. Idag tog jag sem den 8 aug och den 29 aug då det skulle vara galej i parken så att man får göra ngt kul iaf. Riktig semester får ja väl vänta med  tills nästa år, vill vara lite ledig kring jul med känner jag har jobbat varje jul i hur många år som helst.
Jobb hela den här helgen så hinner inte med så mycket annat och jobb hela nästa vecka, det är ungefär lika kul som det låter. Undrar om någon ens läser den här bloggen?

När ska allting bli som ja drömmer om?              

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är synd om oss Emelie! Jag jobbar också hela sommaren, dessutom VARJE helg. Det borde inte vara tillåtet!

Dock har du lyckats bättre än jag med brännan, min så gott som flagade bort..:S

2009-07-17 @ 22:03:59
Postat av: Emelie

Sandra: jaa det är så orättvist eller hur, det borde vara förbjudet att jobba på sommaren ;) hehe ja brännan har ja lyckats med Hoppas allt är bra kram

2009-07-17 @ 22:07:17
Postat av: Mattias"G-sson"Gunnarsson

Jag följer din blogg iaf!! :)

2009-07-17 @ 23:02:37
Postat av: Malin

Tjena Gullet=) Jag läser allt din blogg ska du veta=) Sämre på kommentarer däremot=p

2009-07-19 @ 16:44:14
URL: http://malin88svensson.blogg.se/
Postat av: jenny

Även jag följer din blogg! =) Hittade den på facebook!



Kram

2009-07-20 @ 19:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0