Livets stora passion!

Vad vore livet utan denna underbara skapelse , SKOR. Jag har redan hur många som helst, har inte ens plats för dom jag har och har inte ens använt hälften, och hälften av alla skor har jag bara för att dom är jävligt fina att titta på och att jag kanske får använding för dom i framtiden. Idag har jag blviit kär igen som jag blvit så många andra ggr men den här gången var det PÅ RIKTIGT, och ni som inte håller med, vet absolut ingenting om skor    http://www.dinsko.se/Dam/Modeller/Pumps.aspx?art=249392
Kunde inte lägga in bilden så jag råder att gå in på denna länk att kolla istället, har beställt dessa och även dessa http://www.dinsko.se/Dam/Modeller/Pumps.aspx?art=248788
Så irriterande att jag inte kunde lägga in bilderna men funkade inte suck
Har även beställt dessa från hm som är minst lika upphetsande att kolla på   
Såg flera stycken till jag ville köpa idag men kanske väntar.. tills imorrn iaf ;)

Kommentarer
Postat av: danne

hmmm hur många par var det?? 80??

2009-07-12 @ 01:34:03
Postat av: Emelie

Danne: ja nu är det nog så pass tror ja, det behövs ett par garderober i framtiden ;)

2009-07-12 @ 17:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0