Saknar snyggaste <3

Jag lyssnar just nu på... kattens jamande
Jag pratar. . . mindre än vad jag borde
Jag älskar/tycker om . . . dom som förtjänar det
bästa vän är. . .har många bra vänner, me vi ses för sällan :(
Min första riktiga kyss. . . var för länge sen för att komma ihåg
Jag avskyr när folk frågar. . .om sånt jag inte vill prata om
Kärlek är nåt. . . som är underbart
Äktenskap . . . varar för evigt
Jag kommer alltid. . . älska kläder och skor
Jag är hemligt förälskad i. . . det är inte hemligt
Sist jag grät var. . .isöndags
Min mobil är. . . för tyst just nu
När jag vaknar på morgonen. . . snoozar jag minst 2 ggr
Innan jag går och lägger mig. . .gör jag situps
Just nu tänker jag på. . . <3
Ungar är. . . inte mina planer just nu
Idag har jag. . .jobbat
Ikväll ska jag. . .dricka lite vin
Imorgon kommer jag. . . bada om det är fint väder
Jag vill verkligen. . .aldrig släppa taget om dig  älskling <3             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0