Att älska och att älskas.

Just nu är det inte mycket som är bra. Dom som känner mig vet att jag har väldiga problem med min mage, men nu är det värre än någonsin, sen jag var sjuk för två veckor sedan så har den inte återfunnit sitt vanliga men dåliga jag. Så fort jag äter någonting blåser den upp sig till en stor ballong och stannar så och vägrar lägga sig, KUL jag som inte hade några komplex innan för min kropp, vilket alltså innebär att det ser ut som att jag går omkring och är höggravid SUCK. jag vet inte vad jag ska göra, varje gång ja ser mig sälv i spegeln vill jag bara gråta och helst kräkas och NEJ jag överdriver inte. Varför skulle just jag få probem med min mage när ja redan innan hade dåligt självförtroende, detta är så orättvist för det ser ju ut som att jag väger mer än vad ja gör :(  Jag ska banta igen, jag gick ju ner 12 kiloförra gången ja bantade, har inte gått upp dom men några kilo har ja nog gått upp, vilken misslyckande. Men nu på sommaren är det ju extra svårt att göra något åt det, man jobbar ju dessutom jämnt.  Vissa har sån tur här i livet, som bara är naturligt smala och kan äta vad dom vill, en aning avundssjuk. Jag vet, jag är utseendefixerad

Att älska och att få älskas är det dyrbaraste vi har här i livet, ta tillvara på det innan det är försent.        

Kommentarer
Postat av: Sara Ström

Söt, du ä såå himla fin o du har en jättefin kropp, d måste du faktiskt försöka förstå. o d ä jag inte ensam om att tycka, d vet jag :)

Puss Babe :)

2009-06-29 @ 19:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0