Så blev man sjuk iaf då :(

och det har vart så fruktansvärt roligt, har legat isängen sen i söndags och inte ätit sen i lördags kväll så det enda postitiva kan väl vara att man går ner ett par hekto då ;) har haft feber och vart illmåennde och ont i ryggen skoj eller inte. Sen blir man ju inget snål heller när man inser att man måste vara hemma från jobbet och förlorar pengar. Har aldrig vart borta från jobbet pågrund av sjukdom, kan räkna dom ggr jag vart sjuk i mitt vuxnare liv på en hand. Men men nu mår jag lite bättre så ska sluta gnälla.
Ilördags blev det ingen bysjön runt, tråkigt men vi får hoppas att sommaren tillåter det någon annan dag isället. Vi satt hemma hos mailn och pierre istället och åt tacos och hade minst lika trevligt. Ihelgen är de midsommar och jag ska jobba, storhelgspengar får man tänka på det blir lite extra pengar iaf.

Har lite bilder på världens snyggaste kille efter daniel, min bror, han slutade nian ifredags.

                                              


Kommentarer
Postat av: Danne

sjjjjuuuukt vad tiden går fort var inte länge sen Robin o jag lirade Memory på morgon-frita på Sandtag klockan sex varje tisdagsmorgon när jag öppnade! :-)

2009-06-16 @ 17:22:26
URL: http://danne80.blogg.se/
Postat av: Pelle

Ja du Danne!

Eller när vi slog dem i innebandy!

Kommer ju ihåg Emelie som liten med!

2009-06-25 @ 08:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0