SEMESTER!

Ge mig semster i det här underbara sommarvädret som vi precis har fått.  Jag har aldrig under mitt vuxnare liv fått känna på hur det känns att ha semster, har inte vart ledg någon sommar sen jag gick i högstadiet och det säger ju en del. och det blir ingen semester i sommar heller :( Det tar verkligen emot att jobba när man ser hur fint väder det är ute, och ska det vara såhär fint hela sommaren kommer det att vara olidligt :( Men om ett år kanske jag får känna på hur det känns, då har jag förmodligen jobbat ihop lite semester nu när jag fått jobb men det är ju ETT ÅR dit SUCK.
Den här sommaren har jag verkligen ingenting planerat, känns väldigt tråkigt, det har jag alltid haft om åren förut, dom dagarna jag är ledig, men den här sommaren vet jag ingenting, väldigt trist.
Så jag har inte mycket att berätta, händer inget roligt just nu.                    



Kommentarer
Postat av: Danne

En lång semester till långtbortistan vore nice..

2009-06-25 @ 20:27:23
Postat av: Anonym

Mellan den 17-19 juli borde du komma in till mig. Har candi här då :-)

2009-06-28 @ 21:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0